Paslaugos

Daugiabučio namo vadybininkas: gyventojų draugas ir pagalbininkas

Daugiabučių namų administratoriai, padėdami gyventojams gyventi gražiai, taupiai ir šiltai, apie 40 proc. viso savo darbo laiko skiria tiesioginiam bendravimui su klientais. Nenuostabu, kad ilgainiui asmeninis namo vadybininkas tampa ne tik pagalbininku, bet ir draugu.

Ne tik kruopštus, bet ir nuoširdus pastatų administravimo vadybininkų darbas nelieka nepastebėtas daugiabučių namų gyventojų. Klientų aptarnavimo centras dažnai fiksuoja` padėkas už tai, kad administratoriai išklauso jų rūpesčius ir greitai pasiūlo naudingiausius sprendimus, taip pat už jų dėka laiku ir kokybiškai atliktus daugiabučio remonto darbus, gražiai sutvarkytą aplinką ir kitokią pagalbą sprendžiant daugiabučių priežiūros klausimus.

Į gyventojų prašymus visada reaguojama. Jei reikia, vadybininkai, kartu su inžinieriais, asmeniškai važiuoja į daugiabučius ir stebi, ar tinkamai atliekami užsakyti namo remonto darbai. Be to, neretai vadybininkai vyksta į įvairias valstybines institucijas, kur taip pat sprendžia gyventojų bendrosios nuosavybės problemas.

„Namų priežiūros centro“ vadybininkės Annos Liaskovskajos teigimu, su gyventojais bendraujama visais įmanomais būdais: įmonės biure, telefonu, per savitarnos portalą, elektroniniu paštu, o taip pat lankantis gyventojų namuose bei dalyvaujant susirinkimuose. Taip siekiama, kad daugiabučiuose namuose gyvenantys žmonės patirtų kuo mažiau vargo rūpinantis savo namu.