Kalba ekspertai

Gyventojai būsto priežiūros klausimus sprendžia išmaniai

Išbandžiusieji eBŪSTO programėlę teigia, kad dabar tvarkyti einamuosius būsto priežiūros klausimus tapo žymiai paprasčiau.
Išbandžiusieji eBŪSTO programėlę teigia, kad dabar tvarkyti einamuosius būsto priežiūros klausimus tapo žymiai paprasčiau.

Pernai startavusi „Mano Būsto“ interneto platforma ir mobilioji aplikacija eBŪSTAS sparčiai populiarėja tarp daugiabučių namų gyventojų. Išbandžiusieji programėlę tvirtina, kad jos dėka tvarkyti su būsto priežiūra susijusius klausimus tapo žymiai greičiau ir patogiau.

Gyventojai, atsisiuntę eBŪSTO aplikaciją, teigia, jog programėlė ženkliai palengvino ne tik sąskaitų apmokėjimo procesą, bet ir padeda greičiau tvarkyti einamuosius būsto priežiūros klausimus.

„Apie programėlę sužinojau, kai gavome popierinę sąskaitą. Tai iškart parsisiunčiau ir pradėjau naudoti – labai patogu ir paprasta. Šaunu tai, kad gauni priminimą apie mokėjimą, tada iškart susimoki ir ramu. Kol kas daugiausia ir naudoju sąskaitų apmokėjimui, tačiau programėlė labai patinka, neturiu jokių priekaištų“, – sako daugiabutyje gyvenantis šiaulietis Tomas Masevičius.

Panašiai mano ir vilnietė Danutė Macevičienė: „Labai teigiamai vertinu šią programėlę. Anksčiau buvo sudėtingiau mokėti sąskaitas, o su šia programėle viskas paprasčiau, matau visą reikiamą informaciją.“

Praėjusiais metais daugiabučių namų gyventojams pristatyta „Mano Būsto“ interneto platforma ir mobilioji aplikacija eBŪSTAS per 10 mėnesių naudotojų ratą išaugino dvigubai. Pernai birželį bent kartą per mėnesį programos teikiamomis galimybės pasinaudojo 30 tūkst. vartotojų, o šių metų kovo pabaigoje šis skaičius perkopė 60 tūkst. vartotojų ribą. Įmonės tikslas – per šiuos metus toliau sparčiai populiarinti mobiliąją aplikaciją ir aktyvių vartotojų skaičių padidinti iki 100 tūkst.

„Mano Būsto“ Daugiabučių namų administravimo departamento direktorius Mindaugas Genys teigė, jog išmanusis įrankis pateisino lūkesčius ir leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą. Jo nuomone, tai, kad gyventojai vis rečiau būsto priežiūros klausimus sprendžia skambindami į Klientų aptarnavimo centrą ar vykdami į įmonių biurus tik patvirtina, jog mobilioji aplikacija jiems naudinga ir reikalinga.

„Skaičiai kalba patys už save – šiuo metu jau beveik 10 proc. visų problemų gyventojai registruoja per eBŪSTĄ. Ir šis skaičius nuolat auga. Išbandžiusieji interneto platformą ir mobiliąją aplikaciją įsitikino, kad tokiu būdu galima patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku per „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus“, – dėstė M. Genys.

Dar vienas svarbus eBŪSTO privalumas – galimybė atlikti elektronines apklausas, kurios turėtų ženkliai paspartinti sprendimų, susijusių su namo priežiūrą, įgyvendinimą. Dabar visi sprendimai priimami tik visuotiniuose gyventojų susirinkimuose, kuriuose namo bendraturčiai vangiai dalyvauja, arba raštu, o tai užtrunka daug laiko bei reikalauja daugiau žmogiškųjų išteklių.

Daugiabutyje gyvenanti kaunietė Margarita Tiškevičienė tuo įsitikino asmeniškai. „Per šią programėlę moku sąskaitas ir dalyvauju gyventojų balsavimuose. Tai patogu ir nereikalauja papildomo laiko“, – sako ji.

„Apklausų modulis – tai įrankis mūsų vadybininkui apklausti namo ar bendrijos gyventojus ir gauti iš jų grįžtamąjį ryšį. Kol kas šios apklausos skirtos susidaryti bendrai nuomonei apie klientų pasitenkinimą, tačiau realu, kad jau šiemet eBŪSTAS  platformoje bus galima vykdyti ir juridinę galią turinčias apklausas“, – akcentavo „Mano Būsto“ vykdantysis direktorius Ignas Krasauskas.