Kalba ekspertai Naudinga žinoti

Revoliucija daugiabučiuose – gedimus gyventojai fiksuoja išmaniai

„Mano Būsto“ grupės įmonių klientai, įsidiegę „eBŪSTO“ aplikaciją, visus name pastebėtus gedimus gali greitai ir patogiai registruoti išmaniąjame įrenginyje ir akimirksniu apie juos pranešti namo prižiūrėtojui.
„Mano Būsto“ grupės įmonių klientai, įsidiegę „eBŪSTO“ aplikaciją, visus name pastebėtus gedimus gali greitai ir patogiai registruoti išmaniąjame įrenginyje ir akimirksniu apie juos pranešti namo prižiūrėtojui.

Daugiabučių namų gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, pirmieji ir vieninteliai Lietuvoje apie gedimus gali pranešti per išmaniąją programėlę „eBŪSTAS“ arba savitarnos portalą. Šį informavimo būdą renkasi vis daugiau daugiabučių gyventojų, nes tai greičiau, patogiau ir nieko nekainuoja.

Pranešti apie gedimus – greičiau ir patogiau

Perdegė lemputė laiptinėje? Blogai varstosi durys? Sugedo telefonspynė, garažo vartai ar per vamzdyną laša vanduo? Šiuos ir kitus gedimus „Mano Būsto“ grupės įmonių klientai jau gali registruoti išmaniai. Tereikia turėti išmanųjį telefoną ar planšetę, atsisiųsti programėlę „eBŪSTAS“, nufotografuoti gedimą ir keliais mygtuko paspaudimais nusiųsti apie tai pranešimą namo administratoriui. Tokiu būdu gedimo nebereikia registruoti nei skambinant į Klientų aptarnavimo centrą, nei vykti į administruojančios įmonės biurą.

„Ilgą laiką visi gedimai, kuriuos fiksuodavo savo name gyventojai, buvo registruojami telefonu arba nuvykus į biurą. Tačiau skaitmenizacijos amžiuje ženkliai patogiau tai daryti pasitelkus išmaniuosius įrenginius, kuriuos šiandien turi ir naudoja didžioji dauguma žmonių. Būtent todėl mūsų klientams sudarėme galimybę visus akimi name matomus gedimus fiksuoti per išmaniąją „eBŪSTO“ programėlę. Užtenka nufotografuoti gedimą ir keliais paspaudimais pranešti apie jį savo namo administratoriui“, – išmaniosios programėlės privalumus dėstė bendrovės „Mano Būstas“ Daugiabučių namų administravimo direktorius Mindaugas Genys.

Išmanioji gedimų registrų sistema sulaukia vis didesnio daugiabučių gyventojų dėmesio. Ši platforma startavo tik praėjusių metų pabaigoje, bet galimybe nusiųsti gedimus jau pasinaudota 1785 kartus. Lyginant su gruodžio mėnesiu, sausį gedimų registro srautas per „eBŪSTĄ“ išaugo 44 proc.

„Žinoma, dar anksti kalbėti apie klientų įpročių pasikeitimą, bet pirmųjų mėnesių statistika rodo, kad gyventojai, išbandę „eBŪSTĄ“, noriai naudojasi galimybe registruoti gedimus būtent per šią programėlę. Tie, kas jau išbandė, suvokė, jog pranešti apie laiptinėje perdegusią lemputę ar blogai besivarstančias duris yra žymiai patogiau per „eBŪSTĄ“. Be to, tai nieko nekainuoja, nes programėle yra nemokama“, – akcentavo M. Genys.

Dar viena naujovė – virtualios konsultacijos

Dar viena naujovė, kuria gali naudotis „eBŪSTO“ vartotojai – tai virtualios konsultacijos. Dabar, norint pasikonsultuoti su namo administratoriumi, tai galima padaryti „online“ režimu per susirašinėjimų skiltį. M. Genio teigimu, tai kur kas greičiau ir patogiau, nei skambinti į Klientų aptarnavimo centrą.

„Žvelgiant į susirašinėjimų statistiką matome, kad šis bendravimo būdas su namo administratoriumi gyventojams yra itin priimtinas. Tai suprantama, nes šiandien mes itin daug laiko praleidžiame bendraudami būtent per susirašinėjimo programas. Tobulėjant technologijoms, matyt, mes vis rečiau spręsime buities klausimus skambindami telefonu, nes jau yra žymiai patogesnių būdų“, – įsitikinęs M. Genys.

Jo teigimu, per savitarnos platformos „live chat‘ą“ iki šiol grupės įmonių klientai parašė 9490 užklausų. Itin  didelis srautas užfiksuotas šių metų sausio mėnesį – lyginant su gruodžiu jis išaugo net 178 proc.

Šiuo metu „Mano Būstas“ turi daugiau nei 38 000 vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi išmaniosios programos teikiamomis galimybėmis. Įmonė prognozuoja, kad iki pavasario savitarnos portalais ir mobiliąją aplikacija naudosis per 75 tūkst. vartotojų.