Kalba ekspertai Kalba gyventojai Naudinga žinoti

Sumanūs gyventojai gedimus registruoja išmaniai

Vis daugiau „Mano Būsto“ įmonių grupės klientų, gyvenančių daugiabučiuose, apie gedimus name praneša išmaniai – per „eBūsto“ aplikaciją. Taip ne tik greičiau ir patogiau, bet ir nieko nekainuoja.

Išmanioji programėlė „eBūstas“, praėjusiais metais užauginusi per 70 tūkst. aktyvių klientų, padeda daugiabučių gyventojams greitai ir išmaniai tvarkyti ūkio reikalus. Nors programėle daugiausia naudojamasi sąskaitoms apmokėti, tačiau ji tampa vis patogesniu įrankiu fiksuoti su namu susijusioms problemoms.

Svarbiausia – patogumas

Gyventojams gedimų fiksavimas ilgą laiką buvo galimas tik skambinant į Klientų aptarnavimo centrą arba atvykus į administruojančios įmonės biurą. Turint išmaniąją programėlę „eBūstas“ ir pastebėjus problemą bendrosiose patalpose ar įvykus nelaimei bute, tereikia nufotografuoti gedimą ir keliais mygtuko paspaudimais nusiųsti apie tai pranešimą namo administratoriui.

Vilnietis Modestas, gyvenantis Perkūnkiemyje, aktyviai rūpinasi gyvenamu namu, pažįsta daugelį kaimynų. Nors jo užregistruotas gedimas nebuvo sudėtingas, tačiau jaunas vyras įvertino operatyvumą: „Pranešiau nano administratoriui, kai laiptinėje perdegė lemputė. Problemą užregistravau išmaniuoju telefonu, kai ėjau ryte į darbą ir, mano nuostabai, vakare grįžus iš darbo, lemputė jau buvo pakeista. Žinoma, „eBūstu“ naudojuosi, kai reikia apmokėti sąskaitas. Tai patogu, nes nereikia jungtis prie elektroninės bankininkystės ar su popierine sąskaita eiti į įmokų surinkimo taškus. Keli paspaudimai telefone ir viskas apmokėta“, – programėlės privalumus vardijo Modestas.

Paklaustas, ar gedimo fiksavimas ir registracija yra patogūs, gyventojas nedvejodamas atsakė teigiamai. „Ne visuomet pavyksta prisiskambinti į Klientų aptarnavimo centra, tačiau dabar, per programėlę, šimtu procentu žinau, kad mano problema pasieks reikiamas tarnybas ir ji bus sprendžiama. Be to, labai patogu, kad galima nufotografuoti, o procesas neužtrunka, nes nereikia pildyti savo duomenų ir panašiai“, – pasakojo vilnietis.

Patogu ir naudinga

 Kaip teigia „Mano Būsto“ daugiabučių namų administravimo departamento direktorius Mindaugas Genys, „eBūstas“ yra greičiausia priemonė fiksuoti iškilusias problemas.

„Gedimų registravimo funkciją sukūrėme tam, kad žmonės galėtų tiesiog nufotografuoti neveikiantį jungiklį, pritraukėją, įskilusį stiklą ir pan. Programėlėje viskas užfiksuojama ir reaguojama tą pačią sekundę. Specialistai iš karto mato, kas tai per gedimas ir gali nedelsiant vykti jį pašalinti“, – teigia M. Genys.

Be to, toks būdas patogus ne tik gyventojams, bet ir būsto administratoriui. Pasak daugiabučių namų administravimo departamento direktorius, atsiųstoje nuotraukoje geriau matomas problemos mastas, išvengiama netikslaus ar klaidingo gedimo nupasakojimo, todėl tarnyboms vykti tvarkyti gedimo gali ne tik greičiau, bet ir pasiruošusios tinkamus įrankius jam pašalinti.