Kalba gyventojai

Svarbiausia – kiekvieno gyventojo poreikiai

„Lazdynų būsto“ klientų asmeninė vadybininkė Vilma operatyviai reaguoja į gyventojų problemas.
„Lazdynų būsto“ klientų asmeninė vadybininkė Vilma operatyviai reaguoja į gyventojų problemas.

Remonto darbai name ar bute dažnai reikalauja nemažai kantrybės. Taip mąsto dažnas daugiabučio gyventojas. Tačiau bet kokio tipo darbai name yra atliekami taip, kad kaimynai nepatirtų nepatogumų. Tuo įsitikino Lazdynų bendrijos pirmininkas Alvidas, kuris buvo maloniai nustebintas „Lazdynų būsto“ darbuotojų operatyvumu ir supratingumu, sprendžiant jautrią kaimynų problemą.

Pirmininkas reiškia nuoširdžią padėką klientų asmeninei vadybininkei Vilmai Galinskienei, elektros darbų vykdytojui Ernestui Remeikai ir elektrikui Juzefui Edvardui Misterovičiui. „Noriu nuoširdžiai padėkoti „Lazdynų būstui“, kad taip greit išsprendė 21 buto gyventojos problemą dėl elektros remonto darbų.“

Lazdynuose esančio daugiabučio namo pirmininkas prašė suremontuoti tarpaukštinius namo skydelius ir  pakeisti elektros magistralinis laidus.

„Darbus suorganizavome, sąmatą padarėme, tada  į vietą nuvyko darbų vykdytojas. Bendrijos pirmininkas mane informavo, kad vieno buto gyventojai šlubuoja sveikata ir jai būtina, kad bute nuolat veiktų elektra.  Iškart atsižvelgėme į šį prašymą ir nuo namo elektros skydinės jai tiesiai į butą pravedėme atskirą laidą“, – situaciją komentavo darbus organizavusi „Lazdynų būsto“ klientų asmeninė vadybininkė V. Galinskienė.

Tokiose situacijose svarbu ne tik kokybiškai atlikti darbus, bet ir atsižvelgti į gyventojų poreikius. Ypač, jei kalbama apie žmogaus sveikatą. Paslaugų kokybę ir žmogiškąjį faktorių akcentuoja ir patys gyventojai, kurie ne tik tikisi gerų rezultatų, bet ir sklandaus darbo proceso.