Kalba gyventojai

Vadybininkas visada pasiruošęs padėti gyventojams

Pijus Jarmalavičius žino, kaip spręsti gyventojų problemas.

Geriausias atlygis už suteiktą pagalbą ir gerą darbą – nuoširdi padėka. Gerų žodžių bėdoje pagelbėjusiam  „Žirmūnų būsto“ vadybininkui Pijui Jarmalavičiui negailėjo ponia Zinovija. Kai jos bute staiga ištiko nelaimė ir situacija atrodė nebevaldoma, moteris žinojo į ką kreiptis.

Ponia Zinovija papasakojo kokia nelaimė ją ištiko: „Gyvenu pirmame aukšte. Trūko šalto vandens vamzdis mano bute. Vanduo bėgo kaip fontanas! Nešėme kibirais tą vandenį.“ Kai atrodė, kad situacija jau nebevaldoma, atvyko avarinė. Moteris stebėjosi operatyviu profesionalų darbu: „Atvažiavo, uždarė, sutvarkė ir išvažiavo. Pakeitė visus vamzdžius ir dabar gyvenu ramiai.“

Spręsti gyventojos problemą ėmėsi tą namą administruojantis vadybininkas Pijus. Anot gyventojos, jis tinkamai sureagavo į šią situaciją: „Pijaus pagalba greitai ir efektyviai buvo suremontuoti vamzdžiai, kurie trūko. Už tai jam norėjau pareikšti asmeninę padėką.“