Naudinga žinoti Renginiai

Daugiabučių bendruomenėms – susitikimų ciklas „Sveika, mano vasara“

Norėdamas geriau išsiaiškinti klientų lūkesčius, „Mano BŪSTAS“ praėjusią savaitę, laikydamasis visų saugumo reikalavimų, Perkūnkiemyje po atviru dangumi surengė „gyvą“ susitikimą su vietos bendruomene. Susitikimo metu įmonės atstovai išklausė klientų poreikius ir pageidavimus.

Bendruomenės susitikimo, pavadinimu „Sveika, mano vasara“, metu, Perkūnkiemio gyventojai turėjo galimybę „gyvai“ pabendrauti ir padiskutuoti su jų namus prižiūrinčiais specialistais. Beveik 3 valandas trukęs susitikimas gyventojams paliko teigiamą įspūdį, o įmonės atstovai iš pirmų lūpų išgirdo, kokie pageidavimai ir lūkesčiai rūpi daugiabučių gyventojams.

Ne vienus metus Perkūnkiemyje gyvenanti Lina sako, kad toks bendruomenės susitikimas yra naudingas ir sveikintinas.

„Džiaugiuosi, kad įmonė rūpinasi savo klientais ir rengia tokius susitikimus, kurių metu mes ne tik turime galimybę padiskutuoti ir pasitarti su namo administratoriumi, bet ir prasiblaškyti. O ir vaikams smagu, jie gali pabendrauti su bendraamžiais, susipažinti“, po susitikimo su įmonės atstovais kalbėjo Lina.

Renginio metu gyventojai vaišinosi kava, mažieji – saldumynais. Besišnekučiuodami su įmonės darbuotojais bendruomenės aktyvistai dėkojo, jog administratorius rūpinasi savo klientais. Kadangi susitikimas skirtas išklausyti gyventojų norus, jie mielai dalinosi savo patirtimi bei dabarties ir ateities pageidavimais.

„Mano BŪSTO“ Vilniaus regiono vadovas Ramūnas Burokas dėkojo Perkūnkiemio bendruomenei, kad jų nariai atvyko į susitikimą ir drąsiai išsakė savo lūkesčius dėl daugiabučių priežiūros.

„Mūsų siekis – užtikrinti sklandų bei šiltą bendravimą su savo klientais, formuojant stiprų abipusį ryšį. Vykęs gyvas susitikimas puikus to įrodymas. Akivaizdu, kad po užsitęsusio karantino žmonės išsiilgo gyvo bendravimo, todėl panašios iniciatyvos vyks ir kituose sostinės rajonuose. Apie susitikimus gyventojai iš anksto bus informuoti savitarnos platformoje „eBŪSTAS“, el. laiškais ir SMS žinutėmis. Mūsų įmonė propaguoja tokias vertybes kaip patikimumas, iniciatyvumas, bendradarbiavimas ir profesionalumas, todėl klientams skiriame ypatingą dėmesį“, pabrėžė R. Burokas.