Kalba ekspertai

„eBŪSTO“ populiarumas muša rekordus

Daugiabučių, kuriuos administruoja „Mano BŪSTAS“, gyventojai būsto priežiūros klausimus pamėgo spręsti išmaniai – per vienintelę Lietuvoje veikiančią namų ūkio valdymo platformą „eBŪSTAS“. Šį rudenį prie platformos prisijungė rekordinis vartotojų skaičius.

Dvejus metus veikianti išmani būsto valdymo platforma „eBŪSTAS“ sulaukia vis didesnio daugiabučių namų, kuriuos administruoja „Mano BŪSTAS“, gyventojų susidomėjimo. Rugsėjo mėnesį prie mobiliosios aplikacijos ir savitarnos portalo buvo prisijungę 87 050 unikalių vartotojų. Ir tai buvo visų laikų rekordas.

Tiesa, staigmenų žada pateikti ir spalis. Pirminiais duomenimis, vien tik per trečią spalio savaitę (10.14 – 10.20) prie sistemos buvo prisijungęs 32881 unikalus vartotojas.

„eBŪSTAS“ mobiliojoje aplikacijoje ir savitarnos portale „Mano BŪSTO“ klientai vos kelių mygtukų paspaudimais gali apmokėti sąskaitas, sekti, kiek jų daugiabutis turi sukaupęs kaupiamųjų lėšų, registruoti ir siųsti gedimus, virtualiu būdu dalyvauti kaimynų susirinkimuose bei priimti jo gyvenamąją aplinką ateityje pakeisiančius sprendimus.

„Kiekvieno vartotojo įpročiai, matyt, kitokie, bet asmeniškai man šioje programėlėje svarbiausios dvi funkcijos. Tai – galimybė patogiai apmokėti sąskaitą ir pranešti apie gedimus name. Atvirai sakant, nebeįsivaizduoju savęs už būsto priežiūra mokant kitais būdais. Kiekvieną mėnesį gaunu pranešimą apie naują sąskaitą ir kelių mygtukų paspaudimu ją apmoku tiesiai telefone. Nei popierinės sąskaitos nebevargina, jei jungtis prie el. bankininkystės nebereikia, jau nekalbu apie ėjimą su popierine sąskaita į įmokų surinkimo vietas“, – sako sostinės Naujamiestyje daugiabutyje gyvenanti Laura.

Jai antrino ir neseniai į nuosavą būstą persikraustęs Egidijus. Vyro teigimu, be galimybės patogiai apmokėti sąskaitas jam imponuoja galimybė dalyvauti elektroninėse apklausose ir balsavimuose.

„Kadangi dažnai būnu išvykęs, man patinka, kad dėl einamųjų namo reikalų neprivalau dalyvauti kaimynų susirinkimuose. Savo nuomonę išreiškiu per mobiliąją aplikaciją „eBŪSTAS“. Tą esu daręs ir per atostogas paplūdimyje, ir darbinėje komandiruotoje užsienyje. Žinau, kad ir gedimus galima registruoti virtualiai, tačiau mūsų namas naujas, tad kol kas šios funkcijos išbandyti dar neteko“, – pasakojo Egidijus.

„Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys sako, kad nuolat augantis „eBŪSTO“ vartotojų skaičius tik įrodo, kad daugiabučių gyventojai būsto priežiūros klausimus linkę spręsti patogiai.

„Džiugu, kad mūsų klientai kasdienius būsto priežiūros klausimus tvarko per mobiliąją aplikaciją arba savitarnos portalą. Tai išties patogu. Neabejoju, kad ši tendencija tik stiprės, nes skaitmeninės paslaugos vis labiau pritaikomos mūsų kasdienėje veikloje“, – teigė M.Genys.