Kalba gyventojai

Ketinate pirkti naują butą? Privalote išgirsti šią istoriją

Vilniaus regione šį pavasarį butų pardavimai,palyginti su praėjusių metų tuo pačiu metu, buvo šoktelėję net iki 52 procentų. Visgi, naujas būstas gyventojams kartais tampa tikru loterijos bilietu: arba tau pasiseka, arba ne.

Prieš kelis mėnesius į naują nuosavą būstą Žirmūnų rajone persikrausčiusi jauna, Jurgitos ir Dariaus Kazlauskų, šeima prieš pradedant gyventi naujajame bute nusprendė išsiaiškinti apie savo pirkinį iš daugiabutį administruojančios įmonės darbuotojo, klientų asmeninio vadybininko, kuris žino tiksliausią jiems rūpimą informaciją.

Nuvykusi į įmonės „Mano Būstas“ biurą, administruojantį Tuskulėnų gatvėje esantį namą, pora susipažino su Antanu, atsakingu už daugiabutį, kuriame ir yra naujasis šeimos butas. „Jis apie valandą su mumis kalbėjosi, pasakojo, kas tame name gerai, kas nelabai. Iškart davė savo kontaktus, jei kas atsitiks liepė skambinti ir akcentavo, jog iškilus problemos neturėtume laukti“, – apie pirmąjį įspūdį pasakoja buto savininkė Jurgita.

Moteris išduoda, jog tik persikėlus, viename kambaryje jai įtarimą sukėlė siena: „Besitvarkydama pastebėjau, jog ant vienos kambario sienos yra pora vandens lašelių. Pagalvojau, kadangi tai kraštinis butas, kad siena pradės pelyti. Aš paskambinau Antanui, pasakiau, kad turiu rūpestį ir, kad nežinau kaip jis į tai reaguos, gal tai nėra problema. Jis pasakė, kad atsiųs inžinierių, kuris įvertins visą  bute esančią situaciją“.

Jurgita negalėjo patikėti, kai jau kitą dieną jai paskambino inžinierius, pasakė, jog nori atvažiuoti ir pasiteiravo patogiausio jų šeimai laiko. „Taip jau yra, kad nesame įpratę, jog po vieno draugiško skambučio, daug darbo turintis žmogus ims ir viską sutvarkys. Tikrai galvojau, jog reiks paskambinti dar bent porą kartų ir priminti apie tai, ką buvo žadėjęs“, – nuostabos neslepia moteris.

Praėjus porai dienų po inžinieriaus apsilankymo Jurgita ir Darius sulaukė dar vieno „Mano Būste“ dirbančio asmeninio klientų vadybininko skambučio, kurio metu jiems buvo pranešta apie ketinimus užsandarinti daugiabučio namo blokų siūles.

„Po dviejų savaičių prie mūsų sienų jau dirbo darbuotojai. Nei aš nei mano vyras negalėjome patikėti, kad nereikėjo nei skambučių, nei priminimų, nieko. Žmogus tiesiog ėmė ir padarė, atrodytų, jog tai būtų paties Antano, mūsų namo vadybininko, butas“, – gražiausių žodžių ir džiaugsmo neslepia naujakurė.

„Mūsų šeimai tikrai labai pasisekė, kad  mūsų namu rūpinasi Antanas. Pradžioje mes neturėjome telefonspynės. Vėl skambinau jam, paklausiau, kur turėčiau kreiptis. Jis iškart surado kontaktus, atsiuntė, nukreipė. Visiems naujiems gyventojams pradžioje patarčiau nuvykti susipažinti su jų namą administruojančios įmonės vadybininku, atrasti žmogišką kontaktą ir už kiekvieną gerą darbą nuoširdžiai padėkoti, nes geras žodis – geriausia motyvacija“, – laimingą istoriją pabaigia naujoji Tuskulėnų gatvės gyventoja.