Kalba ekspertai

Kur gyvena išmaniausi daugiabučių gyventojai?

Daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, gali būsto priežiūros klausimus spręsti išmaniai ir labai paprastai – per mobiliąją aplikaciją.

Vis daugiau vilniečių, kurių daugiabučius administruoja „Mano Būsto“ grupės įmonės, daugiabučių priežiūros klausimus sprendžia išmaniai, naudodamiesi „eBŪSTO“ savitarna arba mobiliąja aplikacija. „Kalba vilniečiai“ pasidomėjo, kuriame sostinės rajone gyvena daugiausia išmaniai būsto priežiūros klausimus sprendžiančių daugiabučių gyventojų.

Iš visų Vilniaus rajonų, kuriuose paslaugas teikia „Mano Būsto“ grupės įmonės, daugiausia „eBŪSTO“ vartotojų gyvena Naujamiestyje. Balandžio mėnesio duomenimis, 104 daugiabučiuose ne mažiau kaip 40 proc. visų gyventojų nors kartą būsto priežiūros klausimus sprendė išmaniai – prisijungę prie „eBŪSTO“ plaltformos.

Daugiausia „eBŪSTO“ vartotojų gyvena Naujamiestyje.

Antroje vietoje – Antakalnis. Čia balandžio mėnesį 88 daugiabučiuose ne mažiau kaip 40 proc. visų gyventojų nors kartą buvo prisijungę prie „eBŪSTO“ sistemos.

Trečioje vietoje atsidūrė Žirmūnai. Šiame rajone balandį 38 daugiabučiuose ne mažiau kaip 40 proc. visų gyventojų nors kartą būsto priežiūros klausimus sprendė išmaniuoju būdu.

Toliau rikiuojasi Karoliniškės, Lazdynai, Viršuliškės, Pašilaičiai, Justiniškės ir Vilkpėdė.

Įmonės „Mano Būstas“ Vilniaus regiono vadovas Ramūnas Burokas sako, kad „eBŪSTO“ vartotojų yra beveik kiekviename įmonės prižiūrimame name, tačiau sudarant šį aktyvumo žemėlapį buvo išskirti tie namai, kur skaitmeninės sistemos naudotojų viename daugiabutyje yra ne mažiau kaip 40 proc.

„Daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, vis sparčiau būsto priežiūros reikalus sprendžia išmaniai. Per metus ženkliai padaugėjo klientų, kurie naudojasi skaitmenine „eBŪSTO“ platforma ir visus su būsto priežiūra susijusius klausimus tvarko vieno mygtuko paspaudimu. Šiuo metu net 43 tūkst. vilniečių bent kartą per mėnesį naudojasi „eBŪSTO“ teikiamomis galimybėmis.

„eBŪSTAS“ – tai skaitmeninė platforma daugiabučių namų gyventojams. Šios programos dėka „Mano Būsto“ klientai gali patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku per „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus.

Dar vienas „eBŪSTO“ privalumas – galimybė atlikti elektronines apklausas, kurios ženkliai paspartintų sprendimų, susijusių su namo priežiūrą, įgyvendinimą. Mat dabar visi sprendimai priimami tik visuotiniuose gyventojų susirinkimuose, kuriuose namo bendraturčiai vangiai dalyvauja, arba raštu, o tai užtrunka daug laiko bei reikalauja daugiau žmogiškųjų išteklių.

R. Buroko teigimu, sparčiai populiarėjanti skaitmeninė būsto priežiūros platforma rodo, kad daugiabučių gyventojai vis labiau gręžiasi į virtualias paslaugas. Jei anksčiau visus namo priežiūros klausimus gyventojai spręsdavo skambindami į Klientų aptarnavimo centrą arba atvykę į įmonių biurus, tai pastaruoju metu daugelį klausimų klientai išsprendžia per savitarnos platformą arba mobiliąją aplikaciją. Tokiu būdu žmonės sutaupo ne tik laiko, bet ir papildomų finansinių išlaidų.