Kalba ekspertai Naudinga žinoti

„Mano BŪSTAS“: „Antrajai bangai esame visapusiškai pasiruošę“


Nerimaujant dėl antrosios koronaviruso bangos, o medikams jau dabar raginant imtis saugumo priemonių,  daugiabučių namų priežiūros įmonė „Mano BŪSTAS“ yra visapusiškai pasiruošusi savo klientus aptarnauti saugiai, nuotoliniu keliu.

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistai atkreipia dėmesį, kad vėl augant COVID-19 susirgimų skaičiui, gyventojai turėtų imtis visų atsargumo priemonių. Jų teigimu, pirmiausia kaip įmanoma reikėtų laikytis fizinės saugos, nes vadinamieji COVID-19 židiniai yra vietose, kur žmonės gyvena vienoje vietoje.

Daugiabučius namus administruojanti įmonė „Mano BŪSTAS“ taip pat ragina gyventojus imtis visų atsargumo priemonių ir vengti kaimynų susibūrimų daugiabučiuose. Bendrovė savo klientams siūlo naudotis saugiais bendravimo būdais. Jau dabar gyventojai, prisijungę prie išmaniosios būsto valdymo platformos „eBŪSTAS“, visus jiems rūpimus klausimus gali spręsti neišeidami iš namų – telefono ar kompiuterio ekrane.

„Skaitmenizuoti paslaugas pradėjome prieš kelerius metus. Pirmosios viruso bangos metu patobulinome įmonės veiklos procesus, skirtus sklandžiam klientų aptarnavimui per atstumą. Atlaikę pirmosios bangos iššūkius, antrajai jau dabar esame visiškai pasiruošę“, – sako „Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys.

Anot jo, savitarnos svetainė ir mobilioji aplikacija „eBŪSTAS“ užtikrina galimybę visus reikalus tvarkyti išvengiant tiesioginių fizinių kontaktų. Tai – ypač aktualu artėjant antrajai viruso bangai.

Daliai rizikos grupei priklausančių vyresnio amžiaus žmonių naudojimasis elektroninėmis priemonėmis vis dar kelia sunkumų, bet ir jiems bendrovė turi ką pasiūlyti. „Mano BŪSTO“ darbuotojai padeda tiek prisijungti prie savitarnos svetainės, tiek įdiegti „eBŪSTO“ aplikaciją,  tiek naudotis elektroninėmis paslaugomis – tereikia paskambinti įmonės telefonu.

„Saugoti vyresnių žmonių sveikatą garsiai raginame ir jaunesnius artimuosius – vaikus ar anūkus. Kviečiame padėti savo seneliams prisijaukinti elektroninę erdvę, prisijungti prie saugių „eBŪSTO“ vartotojų rato, – ragina M. Genys.

Savitarnos sistemoje „eBŪSTAS“ galima vienoje vietoje rasti visą reikiamą informaciją, peržiūrėti sąskaitų ir mokėjimų istoriją, registruoti gedimus, gauti visą informaciją apie name planuojamus atlikti darbus ir dalyvauti apklausose, balsavimuose.

Tarp labiausiai vartotojų vertinamų paslaugų – galimybė operatyviai pranešti apie name pastebėtą gedimą. Jį pakanka nufotografuoti ir, naudojantis “eBŪSTO” programėle, nusiųsti įmonės specialistams. Gedimas akimirksniu registruojamas ir pradedama jo likvidavimo procedūra.

Gyventojai neišeidami iš namų gali ir apmokėti būsto priežiūros sąskaitas. „eBŪSTO“ vartotojams nereikia jungtis nei prie el. bankininkystės, nei fiziškai vaikščioti į įmokų surinkimo vietas.

Daugiabučių namų priežiūros veikloje yra dalis paslaugų, kurių neįmanoma teikti per atstumą, pavyzdžiui – avarinės tarnybos darbas. Avarinės tarnybos ir įvairius remonto darbus atliekančių specialistų veiklą bendrovė ir toliau organizuoja taip, kad būtų kuo mažiau kontaktuojama su namų gyventojais. Įmonės specialistai aprūpinti visomis reikalingomis saugos priemonėmis.

Gegužės pabaigoje tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko „eBŪSTAS“ vartotojų apklausos tyrimą, kuris parodė, jog svarbiausia priežastis, skatinanti klientus naudotis mobiliąja aplikacija – jos patogumas ir greitis.

„Mano BŪSTO“ duomenimis, bendras savitarnos svetainių ir mobiliosios programėlės „eBŪSTAS“ unikalių klientų skaičius, lyginant 2020 ir 2019 metų birželį, išaugo 53 proc., apsilankymų savitarnoje skaičius – 150 proc., o mobiliosios aplikacijos lankytojų srautas išaugo net 268 procentais.