Naudinga žinoti

Naujakuriai atranda naujus bendravimo būdus

„Mano BŪSTAS“ klientai renkasi naujus informacijos gavimo būdus: internetinės konsultacijas, per eBŪSTAS programėlę ir net vaizdo skambučio metu

Žmonės sako, jog naujas butas – naujos problemos. Tačiau šiais laikais naujakuriai ir visi daugiabučių namų gyventojai atranda naujus ir modernius būdus ne tik išspręsti su namu susijusias problemas, bet ir gauti greitesnius bei paprastesnius atsakymus.

Vilnietė Agnė Gustė kartu su vyru visai neseniai įsigijo naują nuosavą butą Vilniuje esančioje Jonažolių gatvėje. Dabar ši jauna šeima yra labai patenkinta, jog apie naują pirkinį jie informaciją gauna nauju, labai patogiu ir laiką taupančiu būdu – per internetines konsultacijas.

„Pirmą kartą namo administratoriui per live chat‘ą rašiau su klausimais dėl prisijungimų, nes su vyru įsigijome butą ir man kilo nedidelių techninių problemų. Kol kita skambina ­– aš negaištu laiko. Live chat suteikia galimybę gauti operatyvesnį ir tokį pat tikslų atsakymą, kaip skambinant telefonu“, – naujomis galimybėmis džiaugiasi moteris.

A.Gustė prisimena ir dar vieną kartą, kuomet tuo pačiu būdu kreipėsi į „Mano BŪSTAS“ klientų aptarnavimo centro darbuotoją su klausimu apie laiptinės įėjimo kodą: „Manau, jog reikalingą informaciją gavau greičiausiu įmanomu būdu. Man atsakė greitai, pateikė išsamius patarimus, o vėliau ir patys susisiekė telefonu paklausti, ar pavyko išspręsti problemą“.

Daugiabučių namų administravimo įmonė „Mano BŪSTAS“ savo klientams padeda atrasti naujus ir patogesnius bendravimo būdus, kurie labai vertingi greitu gyvenimo ritmu gyvenantiems įmonės klientams.

„Mano BŪSTAS“ teikia konsultacijas internetu (live chat) bei per mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“. Taip pat nuo šio rudens su įmonės klientų aptarnavimo centru galima susisiekti net ir internetinio vaizdo pokalbio metu (video call), taigi klientams nebereikia važinėti į įmonės biurus ir gaišti savo laiko.