Kalba gyventojai Naudinga žinoti

Senjorai rekomenduoja naudoti „eBŪSTĄ“

Šiuo laikotarpiu daugiabučių namų, kuriuos administruoja „Mano BŪSTAS“, gyventojai namų priežiūros klausimus skatinami spręsti saugiai ir išmaniai, neišeinant iš namų, naudojantis programėle „eBŪSTAS“. Stengiantis gerinti paslaugų kokybę, tyrimų bendrovė KANTAR atliko „Mano BŪSTAS“ mobiliosios aplikacijos vartotojų tyrimą, kuris atskleidė, kad labiausiai naudotis programėle rekomenduoja senjorai.

Gegužės pabaigoje tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko „eBŪSTAS“ vartotojų apklausos tyrimą, kuris parodė, kad didžioji dalis aktyvių programėlės vartotojų rekomenduotų ja naudotis ir kitiems.

Paaiškėjo, kad labiausiai naudotis programėle rekomenduoja senjorai. Atsakiusiųjų teigiamai senjorų yra net 73 proc.

Tyrimas atskleidė, kad „eBŪSTU“ naudojasi ne tik jauni daugiabučių gyventojai, kurie sąskaitas apmoka per savitarną ar per programėlę, bet ir vyresnio amžiaus žmonės bei senjorai. Pastariesiems mobiliąją aplikaciją gali įdiegti anūkai arba namą prižiūrintis klientų asmeninis vadybininkas.

Viename iš Vilniaus daugiabučių gyvenanti senjorė Regina Kicaitė atvirauja, kad „eBŪSTAS“ – patogus ir paprastas naudoti būsto priežiūros įrankis. Taip pat naudingas garbaus amžiaus klientams, kadangi nereikia niekur eiti, o visus su būstu susijusius klausimus galima spręsti saugiai namuose.

Prieš pusmetį savo išmaniajame telefone savarankiškai įsidiegusi mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“, 74-erių vilnietė sako pajutusi ne vieną privalumą.

„Programėle išties patogu naudotis ir viskas labai paprasta – matai kiek tau mokėti, kada sumokėti ar kiek dar liko. Dar ir tas gerai, kad jeigu jau užkliūni kur nors, tai yra nurodyti telefonai. Kai turi programėlę gali ir tiesiai su namo vadybininku susisiekti“, – privalumais dalijasi moteris.

Ponia Regina naudojasi ir kita svarbia „eBŪSTAS“ mobiliosios aplikacijos funkcija – galimybe balsuoti bei reikšti savo nuomonę.

„Aš labai nemėgstų susibūrimų – esu šiek tiek uždaresnė. Tai internetu su džiaugsmu ir balsuoju. Tuo labiau kai ateini susirenka įvairūs žmonės ir prasideda visokie debatai – kai kurie ir nesusiję su namo klausimais“, – patirtimi dalijasi daugiabučio namo gyventoja.

Tai, kad „eBŪSTAS“ tapo neatsiejamu būsto valdymo įrankiu, atspindi ir skaičiai. Bendras savitarnos svetainių ir mobiliosios programėlės unikalių klientų skaičius, lyginant 2020 metų birželį ir 2019 metų birželį, išaugo 53 proc., apsilankymų savitarnoje skaičius – 150 proc., mobiliosios aplikacijos lankytojų srautas – 268 proc. Šiuo metu mokėjimų kiekis per savitarnos portalą ir mobiliąją aplikaciją siekia net 75 proc.

Gegužės pabaigoje tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko eBŪSTO vartotojų nuomonės tyrimą. Buvo apklausti 609 aktyvūs programėlės naudotojai. „Kantar“ yra pasaulyje pirmaujanti duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė, daugiau nei 20 metų Lietuvoje teikianti rinkos, medijų, reklamos ir komunikacijos tyrimų paslaugas bei konsultacijas.

Programėlę „eBŪSTAS“ nemokamai galite atsisiųsti:

iš „Google Play“

ir iš „App Store“