Kalba gyventojai

Senjorė atvira: garbus amžius – ne kliūtis naudoti „eBŪSTĄ“

Karantino laikotarpiu daugiabučių namų, kuriuos administruoja „Mano BŪSTAS“, gyventojai namų priežiūros klausimus skatinami spręsti saugiai ir išmaniai, neišeinant iš namų, naudajantis programėle „eBŪSTAS“. Tačiau kaip su šia naujove tvarkosi garbaus amžiaus gyventojai? Senjorė Regina Kicaitė atvirauja, kad „eBŪSTAS“ – patogus ir nesudėtingas būsto priežiūros įrankis, „įkandamas“ net ir senjorams.

Regina Kicaitė (asmeninio archyvo nuotr.)

Vilnietė 74-erių metų Regina Kicaitė jau keletą mėnesių naudojasi „eBŪSTAS“ mobiliąja aplikacija. Ji labai noriai sutiko pasidalinti savo patirtimi ir su „Kalba vilniečiai“ skaitytojais.

„Šia programėle aš jau seniai norėjau naudotis ir bandžiau įsidiegti jau tada, kai dar laiptinėse buvo kabinti skelbimai. Pabandžiau, bet tuomet išsigandau, kad nesiųs popierinių sąskaitų – tada aš dar mokesčių internetu nemokėdavau. Tačiau, kai susitvarkiau visus reikalus, kad galėčiau apmokėti sąskaitas internetu, iš karto ir parsisiunčiau „eBŪSTAS“ programėlę“, – istorija dalijasi bendrovės „Mano BŪSTAS“ paslaugomis besinaudojanti Regina.

„Žinoma, iš pradžių tikrai ne viskas sekėsi sklandžiai, kadangi aš jokių konsultantų iš šalies neturėjau. Pati savo galva turėjau galvoti. Tačiau po truputį, po truputį ir man pavyko išmokti. Antrąjį kartą mokant sąskaitas internetu viskas sekėsi labai gerai“, – sako ponia Regina ir priduria, kad nuo šiol ketina atsisakyti ir popierinių sąskaitų.

„Pati programėlė man labai patinka. Paprasta ir patogu naudotis ir labai viskas tiesiai – matai kiek tau mokėti, kada sumokėti ar kiek dar liko. Dar ir tas gerai, kad jeigu jau užkliūni kur nors, tai yra nurodyti telefonai. Kai turi programėlę gali ir tiesiai su namo vadybininku susisiekti“, – privalumais dalijasi moteris.

„eBŪSTAS“ mobiliąja aplikacija siūloma apmokėti ne tik sąskaitas, tačiau spręsti visus su būstu susijusius klausimus, reikšti savo nuomonę ir balsuoti. Gyvenantieji daugiabučiuose periodiškai yra kviečiami dalyvauti susirinkimuose bei balsavimuose, tačiau ne visiems ši pareiga kelia geras emocijas. Vieni nenori gaišti savo laiko, kiti yra išvykę, o tretiems – nepatinka dideli ir šurmulingi susibūrimai. Štai ponia Regina pripažįsta priklausanti pastarajai grupei.

„Aš labai nemėgstų susibūrimų – esu šiek tiek uždaresnė. Tai internetu su džiaugsmu ir balsuoju. Tuo labiau kai ateini susirenka įvairūs žmonės ir prasideda visokie debatai – kai kurie ir nesusiję su namo klausimais“, – pasakoja daugiabučio namo gyventoja.

Taip pat „Mano BŪSTAS“ dirbantys specialistai pataria nebijoti ir drąsiai naudotis dar viena aplikacijos funkcija – atsiradus bet kokiam gedimui daugiabutyje, tereikia jį nufotografuoti ir naudojantis „eBŪSTO” programėle nusiųsti įmonės darbuotojams. Gyventojai gali būti tikri, kad gedimas bus akimirksniu registruojamas ir pradedama jo likvidavimo procedūra.

Primename, kad „eBŪSTO” platforma šiuo metu naudojasi jau daugiau nei 65 tūkst. įmonės klientų. O karantino metu šis įrankis tapo gyvybiškai svarbus, nes būsto priežiūros klausimus jis leidžia spręsti nekeliant kojų iš namų.