Kalba ekspertai Šiandien rajone

Tyrimas patvirtino: klientai pirmenybę teikia greičiui ir patogumui

Didžiausia Lietuvoje daugiabučių namų administravimo įmonė „Mano BŪSTAS“ ir toliau stengiasi tobulinti savo paslaugų kokybę ir atitikti visus esamų ir potencialių klientų poreikius. Visai neseniai visame pasaulyje veikianti tyrimų bendrovė KANTAR atliko „Mano BŪSTAS“ mobiliosios aplikacijos vartotojų tyrimą, kuris atskleidė, kodėl klientai vertina įmonės teikiamą savitarnos paslaugą – „eBŪSTAS“.

Gegužės pabaigoje tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko „eBŪSTAS“ vartotojų apklausos tyrimą, kuris parodė, jog svarbiausia priežastis, skatinanti klientus naudotis mobiliąja aplikacija – jos patogumas ir greitis.

Šie du požymiai tapo dominuojantys tarp visų apklaustų respondentų ir sudarė net 74 proc. vienodai savo nuomonę išreiškusių „Mano BŪSTAS“ klientų.

„eBŪSTAS“ – tai daugiabučių namų administravimo Lietuvoje lyderio „Mano BŪSTAS“ sukurta savitarnos sistema klientams, kur vienoje vietoje galima rasti visą reikiamą informaciją, peržiūrėti sąskaitų ir mokėjimų istoriją, registruoti gedimus, gauti visą informaciją apie name planuojamus atlikti darbus ir dalyvauti apklausose.

Visoms šioms išvardintoms paslaugoms ir galimybėms „Mano BŪSTAS“ klientams užtenka užeiti į sukurtą savitarnos svetainę internete arba parsisiųsti mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“.

Anot įmonės direktoriaus Mindaugo Genio, gauti atlikto tyrimo rezultatai tik įrodė, kad „Mano BŪSTAS“ išskirti tikslai yra teisingi ir atitinkantys klientų poreikius.

„Mūsų įmonės užduotis yra maksimaliai atitikti visų klientų lūkesčius. Pastaraisiais metais rinkoje pastebime intensyviai besikeičiančius klientų įpročius. Akivaizdu, kad vis daugiau žmonių bendravimui ir įvairių pareigų atlikimui naudoja skaitmeninius kanalus, kurių pagalba viskas vyksta greičiau ir patogiau. Todėl savo klientams ir siūlome turėti lygiavertę sprendimo galią tiesiog savo kišenėje, išmaniajame telefone“, – akcentuoja M.Genys.

Jog „eBŪSTAS“ tapo neatsiejamu būsto valdymo įrankiu atspindi ir savitarnos naudojimo statistika. Bendras savitarnos svetainių ir mobiliosios programėlės „eBŪSTAS“ unikalių klientų skaičius, lyginant 2020 ir 2019 metų birželį, išaugo 53 proc., apsilankymų savitarnoje skaičius – 150 proc., o mobiliosios aplikacijos lankytojų srautas išaugo net 268 proc. Šiuo metu mokėjimų kiekis per savitarnos portalą ir mobiliąją aplikaciją siekia 75 proc.

Gegužės pabaigoje tyrimų bendrovė „Kantar“ atliko eBŪSTO vartotojų nuomonės tyrimą. Buvo apklausti 609 aktyvūs programėlės naudotojai.

„Kantar“ yra pasaulyje pirmaujanti duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė, daugiau nei 20 metų Lietuvoje teikianti rinkos, medijų, reklamos ir komunikacijos tyrimų paslaugas bei konsultacijas.

Programėlę „eBŪSTAS“ nemokamai galite atsisiųti:

„Google Play“

ir iš „App Store“