Kalba gyventojai

Vilniečiai atskleidė, kodėl naudojasi programėle „eBŪSTAS“

Pranešti apie pastebėtą gedimą daugiabutyje dar niekada nebuvo taip paprasta ir lengva. Tereikia turėti išmanųjį telefoną.

Daugiabučių gyventojai vis dažniau būsto priežiūros klausimus sprendžia išmaniai naudodami mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“, o tris vilniečius – Mindaugą, Justiną ir Ritą – galima drąsiai vadinti TOP 3 programėlės vartotojais. Jie aktyviausiai naudojasi aplikacijos teikiamais privalumais.

Daugiabučių namų, kuriuos prižiūri „Mano BŪSTAS“, gyventojai turi galimybę būsto priežiūros klausimus valdyti išmaniai per „eBŪSTO“ savitarną arba mobiliąją aplikaciją. Vienas iš šios programėlės privalumų – fiksuoti, fotografuoti ir iškart siųsti namo administratoriui bet kokius daugiabutyje esančius gedimus. Tai ypač patogu, nes nereikia skambinti į Klientų aptarnavimo centrą ar vykti į įmonės biurą. Be to, mobiliąja programėle užfiksuoti gedimai pradedami tvarkyti greičiau.

„Mano BŪSTO“ atstovai suskaičiavo, kad daugiausia pranešimų per „eBŪSTĄ“ yra užfiksavę trys vilniečiai: Mindaugas, Justinas ir Rita. Pradėję naudotis programėle iki šiol jie atitinkamai apie gedimus išmaniai pranešė 91, 75 ir 68 kartus.

Viename Smolensko gatvės daugiabučių gyvenantis Justinas teigė, jog „eBŪSTO“ programėlę naudoja todėl, kad su ja tvarkyti visus būsto priežiūros reikalus yra daug patogiau.

„Jei tu savo name matai kažkokį gedimą, greitai nufotografuoji, nusiunti ir nebesuki galvos: ar kažkas iš kaimynų paskambino, ar prisiskambino ir panašiai. Jei tu tuo metu neturi laiko, greitai nufotografuoji ir vėliau, atsiradus laisvai minutei, nuotraukas įkeli į programėlę. Jei kažkas manęs paklausia, aš, žinoma, rekomenduoju visiems „Mano BŪSTO“ klientams šią programėlę įsirašyti“, – pasakojo vilnietis.

Jam antrino ir J. Kairiūkščio gatvėje esančiame daugiabutyje gyvenanti Rita. Moters teigimu, ji būsto priežiūros klausimus sprendžia virtualiai – naudojasi „eBŪSTO“ savitarnos portalu.

„Esu namo pirmininkė ir su kaimynais neoficialiai esame susitarę, jog apie visus name atsiradusius gedimus daugiabučio administratoriui pranešiu aš. Programėlė tai padaryti bei išspręsti kitus būsto priežiūros klausimus padeda patogiau ir greičiau. Seniau skambindavau į klientų aptarnavimo centrą, kur reikdavo laukti, kol darbuotojai atsilieps, tačiau dabar visus gedimus fiksuoju per „eBŪSTĄ“. Labai paprasta: užregistruoju gedimą, nurodau savo kontaktus, o jei kažkas neaišku – jie paskambina ir pasiteirauja“, – atviravo Rita.

„Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys sako, kad ilgą laiką visi gedimai, kuriuos fiksuodavo savo name gyventojai, buvo registruojami telefonu arba nuvykus į biurą. Tačiau, jo nuomone, skaitmenizacijos amžiuje ženkliai patogiau tai daryti pasitelkus išmaniuosius įrenginius, kuriuos šiandien turi ir naudoja didžioji dauguma žmonių.

„Būtent todėl mūsų klientams sudarėme galimybę visus akimi name matomus gedimus fiksuoti per išmaniąją „eBŪSTO“ programėlę. Užtenka nufotografuoti gedimą ir keliais paspaudimais pranešti apie jį savo namo administratoriui. Viskas paprasta, greita ir patogu“, – teigė M.Genys.