Kalba gyventojai

Vilnietė įsitikino – su „eBŪSTU“ viskas sprendžiama greičiau

Telefonspynė –priemonė, padedanti užtikrinti gyventojų saugumą. Tai daug daug efektyvesnė apsauga negu kodinės durų spynos.

Vilkpėdėje, Skroblų gatvėje esančiame daugiabutyje gyvenanti vilnietė Kristina pastebėjo, kad jos bute neveikia domofonas. Užuot telefonu skambinusi namo administratoriui, moteris pasielgė išmaniau.

Vilnietė Kristina apie pastebėtą gedimą namo administratorių informavo naudodamasi „eBŪSTU“ – programėle, kuri skirta įmonės „Mano BŪSTAS“ klientams.

„Šioje programėlėje man labiausiai patinka gedimų fiksavimų funkcija, nes viskas labai aišku ir paprasta, nebereikia skambinti. Todėl apie savo problemą pranešiau per „eBŪSTĄ“ ir iškarto gavau žinią, kad mano užduotis yra perduota meistrui. Viskas buvo sutvarkyta operatyviai ir profesionaliai. Ateity, jei vėl susidursiu su panašiais klausimais, naudosiuosi tik šia aplikacija, nes taip yra žymiai patogiau ir greičiau“, – teigia moteris.

Nors visada galima paskambinti į „Mano BŪSTO“ klientų aptarnavimo centrą, bet „eBŪSTAS“ leidžia pateikti visą informaciją glaustai, aiškiai ir tiksliai. Taip išvengiama ir nesusipratimų, kurių pasitaiko kalbantis telefonu: „Galbūt ne taip kažką pasakei, galbūt tave ne taip suprato, ne ten persiuntė. Čia viskas paprastai užrašyta juoda ant balto, sunku ir suklysti“.

Pasak „Mano BŪSTO“ klientų aptarnavimo centro vadovės Neringos Miškinienės, išmanioji programėlė veikia labai paprastu principu: kai išsiunčiate užklausą ar užregistruojate įvykį, gaunate registracijos patvirtinimą. Užregistravus gedimą, problema sprendžiama nedelsiant. Gyventojas visą laiką gali sekti užregistruoto įvykio statusą: ar jis išspręstas, ar dar vykdomas. Todėl daugiabučių gyventojai, ištikus bėdai, vis rečiau renkasi skambinti ir laukti prie telefono ragelio, bet viską fiksuoja per išmaniuosius įrenginius.